HappyMom Kendi konseptimi kendim yarattım arkadaşımız çekicek 🌸 Kızıma battaniyesini ördüm anne kız bandimjzi yaptım isimli emzik ucu ve ani küpleri olusturdum ultrason fotograflarindan köşe yaptım konsept olarak görselde de kullanacağım, 19+1gunluk kızıma hamileyim , isimli çıkışını bekliyorum onlarida konsept içinde kullanmayı düşünüyorum, deniz olan terde yasıyoruz sahilde dusunuyorum cekimi balonlari vs haziradim 🌸 sonrasında yeni doğan çekimi düşünüyorum , nişanımızda gün boyu cekik olmustu dugund e dış çekim yapmadık kına alay düğünden bir çok kare vardi hayalim bebek çekimi ,inşallah uygun vakitte yapıcaz eşim hafta hafta ay ay çekiyor gelisimi güzel anılar bırakıyoruz minigimize, minigime aldığım kitapları okuyor bir yandan onları da konseptte degerdirmeyi düşünüyorum