Ayy tamda bu konuda kafam karışıktı ablamın telefonu çok güzel resim çekiyor ve ablamda güzel resim çeker bizde o çeksin diye düşündük çünkü sorduğum bir fotoğrafçı 1300 falan dedi şuan için bize fazla geldi bilmiyorum Konyada öyle istediğim gibi çekecek bir yer yok sıkıntı burda