Yagmur64 merhaba canım ben ilk bebeğimi 16 haftalık kaybettim. Normal doğum şeklinde kendiliğinden ilerledi. Trizomi18 çıktı. Doktorum zaten normal şekilde zamanında doğsaydıda yaşayamazdı dedi. Çok üzücü Allah kimseye vermesin. Şimdi 2. gebeliğimdeyim ama onda da 7haftadayız hala kalp atışı yok tekrar aynı durumdan şüpheleniyorlar haftaya son şansımız yoksa tekrardan kürtaj 😔 Size de çok geçmiş olsun umarım bir hata vardır ve sağlıkla yavrunuzu kucağınıza alırsınız 🙏🏻🌺