Zeytin20 merhaba, benim de 12.hafta da teşhis kondu, fetal dna sonucuyla kesin sonuç alındı. Haftası yeni olmasına rağmen çok ödem olmuştu. Hem haftanın ilerleyip bağ güçlenmemesi hem de farkedilmeyen bir kalp durması ile gebelik zehirlenmesi yaşanmaması adına kendi isteğimizle gebelik sonlandırıldı. Akabinde genetik incelemeler yapıldı, anomali kaynağı anne baba kaynaklı olmadığı tespitiyle yeniden gebelik yaşadım. Allah yardımcınız olsun.