Ebruskahh Papatya-Kokusu şuan sizinle aynı durumdayım bebeğimin kilosu da çok az 33 oldum bugün kilosu en fazla 1600lerdedir suyum az
Papatya-Kokusu Ebruskahh panikleme kuzum doğsa bile haftası güzel biraz küvezde kalır o kadar inan ki eşimle ben baktık sadece hiç korkulacak bir durum değil o kadar güçlü oluyorlar ki inanamazsın 🥰
Ebruskahh Papatya-Kokusu evet doğru diyosun ama bu haftadaki bebeklerin kilosunu görünce çok üzülüyorum
Papatya-Kokusu Ebruskahh Bende üzülüyordum 20-30 gr bile alsa seviniyordum ama her bebek bir olmuyor balım sağlıklı olsunlar en önemlisi o
Papatya-Kokusu Ebruskahh evet canım 33+1 de zorunlu sezeryan oldum doktorum iyiki almısız gerçekten suyu çok azalmıs demiş eşime 32 gün kaldı küvezde solunum sıkıntısı vardı
Tospiikkk Hazella Vallahi bazen oluyormuş ama benim olmadı yani gelişimi kilo problemi hiç suyla alakalı olmadı