Hazella Ben 29. haftam da suyunu sınırda olduğunu öğrendim doktor senin Suyu fazla içip içme manle alakası yok bu suyu bebek kendi yapıyor dedi ama ben yinede havuç suyu armut çok yedim ve sonraki hafta gittiğimde kısmen daha iyiydi şu anda 35. haftamdayım hala suyum sınırda haftada iki defa kontrole gidiyorum yani su sınırda olunca ne yaparsan yap pek fazla artmıyor ama sen yine elinden geleni yap azalmasın ben öyle yaptım şahsen çok şükür 35. haftaya geldik 37. haftanın sonuna kadar doktor böyle devam ederse ilerleyecekz dedi ama 38. haftada suni sancıyla doğumu başlatacaklar çünkü su sınırda olduğu zaman 40. haftayı göremez anne adayı dedi doktorum. İlk başlarda ben de çok korkmuştum neden suyum sınırda diye ama sonradan alıştım devamlı armut ye beslenmene çok dikkat et ki bebek erken gelebilir diye kilosun şimdiden alsın çok şükür benim bebeğimin kilosu da gelişimde iyi gidiyor ama suyum hala sınırda haftada iki defa kontrole gidiyorum muhtemelen senin doktorunda öyle yapacaktır ben de senin gibi çok korkuyorum başlarda hala da korkuyorum ama Allahın izniyle hiçbir şey olmayacak çocuklarımıza Rabbim yardımcın olsun canım..