Oglusununannesii65 Kıyamam çok üzgünüm canım dualarım seninle Allah ne zaman istersen o zaman evladını kucağına versin inşallah 🤲🏻 Bende 16. Hafta da olduğu için direkt kürtaj müdahalesi olamazdı zaten kendiliğinden normal doğumla ilerledi tüm sancısını hissettim suyum patladı, ıkınma hissi geldiğinde bebek artık çıkacak ana geldiğinde doktorum görmemem için bayılttırdı vakumla çıkartmışlar. Onca sancıya keşke sağlıkla kucağıma alabilseydim ama rabbim böylesini kısmet etmiş. Ve bunun üstüne ertesi gün göğüslerim süt doldu sütümün geri çekilmesi için ilaç kullandım. Çok ağladım çok bu acı hiç bitmeyecek sandım. Çünkü hamileliğimde o kadar zor geçiyordu ki bu zorluğun üstüne kızımı kaybetmek çok ağır geldi. Allah sabır versin tekrardan bir daha hiç yaşatmasın. 🙏🏻