Merhaba hanımlar, şuan 7 haftalık hamileyim. Geçen hafta kalp atışı için gittiğimizde görünmedi daha erken olabilir dedi doktorum, bugün tekrar gittik kesede bebekte büyümüş fakat yine kalp atışı yok. Haftaya salı son şans verdi kesinlikle görmeliyiz görünmezse kürtaj zorunlu dedi. Böyle durum yaşayan var mı? Normal midir? Bu 2. gebeliğim ilk bebeğimi 16 haftalıkta düşük yaptım anomali çıktı, tekrar aynı üzüntüyü yaşamaktan çok korkuyorum 😔