Kvser Ben 5. Çatlatma iğnesinde hamile.kaldim.ve o ay dedim bu son tedavim unuttum.herseyi oncekilerde gogsum Ağrisa belirti derdim.bunda bütün hamilelik belirtilerim vardı ve hiç umrumda olmadı normalde hep.14. günü adet olurdum bide baktım.21 gün geçmiş adet olmamisim o şekilde öğrendim kafaya takmamak en önemlisi başka şeylerle ilgilen