Arkadaşlar ben 1 ekimde öğle 12 de iğneyi oldum
2 ekimde saat 5 gibi değerlendirdik
3 ekimde yine değerlendirdik , dün boş geçti bugünü de değerlendirecem . 2 gündür bana aniden bir sıcaklık basıyor sonra geçiyor bu iğneden kaynaklanmış olabilir mi ? Ovülasyon testi takibi de yapıyorum dün T cizgisi koyuydu acaba çatlamadı mı ? Çatlatma iğnesi kullanıp yumurtanın catladıgını nasıl anladınız akıntıyla mı ovülasyon testi ile mi yardımcı olur musunuz ? Kaç gün daha değerlendirmem lazım acaba? Yardımcı olursanız sevinirim 🙏🏻☘️