DryTrk ayy bazıları öyle gerçekten 🤦🏼♀️ ve kesinlikle laftan da anlamıyolar. Karşı komşumun üst katındaki öyle. Alt kattakiyle karşımdakinin ikisinin de yeni bebekleri var. Ne zaman bebeklerin çamaşırlarını yıkasalar halı falan çırpacağı tutuyo kadının ki bizim binamızda yasak. Geçen çok büyük tartışma çıktı, eşi de bıkmış artık kadından. Belli saat belirlendi en azından o saatlerde çırpılsın insanlar kapı pencere kapatsın diye 12-1 arası, pazartesi ve perşembe günü diye. O zamandan beri yapmıyo kadın. Siz de öyle bişey yapsanız yine de uymaz heralde 🤔 ama yine de bi şansınızı deneyebilirsiniz