Kızlar 8 buçuk aylık gebeyim 34 haftalık. 2 hafta önce yeni bi eve taşınmak zorunda kaldım. Üst katında temizlik hastası bi teyze var. Her Allah’ın günü ama istisnasız hergün 8 9 gibi bi başlıyo 12 1 2 ye kadar balkondan bişeyler çırpıyor. Herrrr gün. Eşim uyardı yok. Ben dün kavga ettim yok. Asla duymuyor. Çırpcam tabi kapat kapını bu saatlerde diyor. Rahatsız olabilir. Eşim de sinirli başımız belaya girecek. Ve 2 3 gündür inanılmaz sinir stres yapıyorum inanılmaz mutsuzum. Yönetici de bıkmış beni ona bulaştırmayın aman diyor. Ya ben napcam çıldırcam artık ne olur bana bi öneride bulunun. Son haftalar ım ya. Sürekli beddua ediyorum Allah bildiği gibi yapsın. Huzurum kalmadı ya bıktım 😡😡😡😭😭😭