Gul-42 normalden korktuğum için isteğe bağlı spinal sezeryan oldum. En çok anesteziden korkuyordum , onda da bir kaç defa denedikten sonra uyuştum ama hiç ağrı duymadım anestezi yapılırken. Sonrasında zaten hiç bişey hissetmeden bebeğimi gördüm. Gerçekten de sanki hiç ameliyat olmamış gibiydim, anlatılan kötü yorumların hiçbirini yaşamadım, daha ilk günden normal ayaklandım, sadece eve çıktıktan sonra üşüme gibi sırt ağrısı yaşadım bir kaç gün . Onun dışında hiç bir sıkıntım olmadı Allah’a şükür.