Gul-42 kardeşimin eşi 4 kg ile normal doğuma girdi. Akşam başladı sancısı annem yıkamış sabah kadar belini sırtını ovmus, neyse sabah geldik hastaneye. Doğum hanede bağırıyordu felan çıktık neyse odaya. Odaya geleli beş dakka oldu nasılsın canım dedim. Ay abla iki dakkada doğurdum dedi o an kötü ama şuan yeni doğmuş olan benim dedi. İlk doğumu idi. 44 ile başlayıp 52 ile doğuma girmişti. Bana zor doğurur gibi geliyordu ama valla güzel doğurdum dedi.