deletedmom87894 22saat dogum sancisi cektim suda denedim normal denedim en son epidural oldum ama kat kat suni sanci alarak, acilmam olmadigi icin 2.kez uyusturulma bile yapildi cünkü epiduralde etkisiz oldu. Su an 2.gebeligim bunlara ragmen hamilelik bana dahada zor geliyor, 32+4 hamileyim bi an önce dogsam diyorum..