duyguuudmr canım tüp bebek tedavisiyle 36 haftalık hamileyim öncelikle kesinlikle belirti aramamanı tavsiye ediyorum herkesin belirtileri çok farklı oluyo bizim iki embriyo transferi oldu mesela ama biri tuttu çok şükür yattım ben 1 hafta elimi uZatıp bi şey almadım eğilip doğrulmadım ayaklarımın altına yastık koyup yattım ılık suyla duş aldım. Yanında bi büyüğün olsun bir hafta yemeğini yapsın sana yoldaş olsun bol bol film izle keyifle bebeğinin sana tutunması için dua et 12 gün boyunca asla evde test yapma bende yapmamıştım moralin hep yüksek olsun düşün sadece içinde sana tutunmaya çalışan bi mercimek var konuş bana tutun ben seni asla bırakmam de🥰 ve o kan tahlili vereceğin gün abdestini al duanı ederek çık evden inşallah bebeğin sana tutunur ve bu çektiğin cefanın sefasını sürersin🙏🥰