Aybuss 2 gün hafta kaynanama gittik gittim Bi baktım kaynım hasta yatak döşek yatıyor kaynanmda grip zannetmiş eşim gitti baktı ateşi var ben zaten hasta olduğunu gördüğümden beri ne yaklaştım ne odaya girdim. Sonra eşim aldı hastaneye götürdü yanında hep maskelidik çünkü ben pozitif çıkıcağına emindim uyardım ama ne çare test maalesef ki 2 gün sonra çıktı oda ayrı bir sorun baktık pozitif ben bana geçiceğine hiç ihtimal vermedim çünkü hiç odasına bile girmedim. Hemen dün akşam öğrenince akşam test verdik sabah Bi baktım eşim negatif ben pozitif eşim 2 doz aşı olduğu için muhtemelen taşıyıcıydı ve bana bulaştı. Kaynanama çok sinirlendim ki bence sinirlenmekte sonuna kadar haklıyım çünkü hasta olduğunu bildiği halde bize niye söylemedi bilseydim gitmezdim çok şükür hiçbir belirtim daha yok ama ne olur bilmiyorum. Kaynanama pozitif olduğunu söyleyince neredeyse ağlıycaktı iki canlıyım diye sonra kaynımada çok kızdı çünkü ha bire sabah akşam dışarıda gezdi dolaştı hasta olunca kendini milletten uzak tutmadı çocuk oyuncağı zannetti galiba. Kaynanamın öyle üzüldüğünü görünce bende üzüldüm sinirim geçti ama uzun bir süre görüşmem galiba. Öyle işte..