Ankaakusu canım korkma atlatırsın insallah aslinda hamile ya da değil farketmiyo bağışıklığın güçlüyse kolay atlatiyosun inşallah öksürük gelmez cigerlere inince daha uzun sürüyor ve daha ağır oluyor allah şifa versin bu hastalıkta pozitif düşünmek onemli kendi kendini sakinlestir . gebelikte zararlı mi bilemiyorum ama nane limon , kekik , ihlamur , kuşburnu , cok fayda ediyor bir de c vitamini takviyesi olabilir bol meyve ve su , çorbalar . ben de atlattım ve sakin kalmanın bu hastalıkta cok etkisi olduğunu düşünüyorum.