Nklciliss1 5 eylülde regl gördüm. 6 gün sürdü. 19. Gün yumurtlama gördüm. Normalde 27 28 günde bir adet oluyorum. Bugün 5 ekim ve ben hala regl olmadım. Sizce yumurtlama geç olduğu için mi reglim gecikti bu kadar? Yoksa heveslenmeli miyim?
papatya981 Nklciliss1 bende adetim 4 gün gecikti bebek istiyorduk zaten ama genelde 2 3 gün gecikirdi bende korktum yapmaya o yüzden 4 gün geçsin bekledim içime doğmuştu zaten yapmadan ya ben hamileyim dedim test aldim anında 2.cizgi çıktı bence sende yarın falan yap bize de haber ver 🤭🙈🙈🌺
123456_ Nklciliss1 Ay yemin ediyorum tarihlerimiz de yaşadıklarımız da aynı bende 5 Eylül’de oldum ve klomen kullandım 28 günde bir oluyorum yarın adetimin 3. Gecikme günü cesaret edip kan veremiyorum. İnşallah ikimizde hamileyizdir ☺️
Nklciliss1 Nklciliss1 Sarikan93 bugün adetim 2 gün gecikti ama yumurtlamanın 13. Günü yani hangisine göre hesaplicam bilmiyorum.
Sarikan93 Nklciliss1 bence adetine göre hesapla yarın 3 gün gecikmiş olucak bir tane erken çıkan testlerden al ve bir test yap bence
Nklciliss1 Melek141120 o kdar çok istiyorım ki eşim farkında geciktiğinin. Ama yumurtlamadan 14 gün sonra adet olunur diyorlar öyle düşününcede daha 13. Gündeyim her an olabilirim de .
Nklciliss1 papatya981 inşallah yaşarım o duyguyu 2 senedir istiyoruz ve yıldönümüz olcak bu ay güzel bir hediye olur ama kafam çok karışık.
Bfduam Nklciliss1 aynı durumdayız yumurtlama gecikti adette gecikti bu ay. Bende 17.gün yumurtladım periyodumuz da senle aynı ve 13.günüm yarına kadar olur sanırım. papatya981 senin yumurtlama geç olmadıysa gecikme farklı yorumlanabilir zaten.
papatya981 Nklciliss1 inşallah insanın içi içine sığmaz seni çok iyi anliyorum ama her ay gecikme yaşamiyorsan test al yap derim 10 TL falan zaten 5 TL ye de var
Nklciliss1 Bugüne kadar erken oldum ama hiç geç olmadım. 28 gün fikstir. Ama ilk kez bu ay yumurtlamada geç olunca bendede bi heves oluşmuyor bi türlü
Nklciliss1 papatya981 inanmazsın ama ev ovülasyon erken gebelik testi kaset test dolu 😂 ama bende yapacak cesaret kalmadı artık
Sarikan93 Nklciliss1 yarın sabah geceden kalma idrarınla erken çıkaran testlerden yap uyandığında su içme uyandığında idrarın konsantre olsun su içersen idrarını seyreltir
Nklciliss1 edanurciftci şimdi yapamam ya çok sıvı aldım. Bir de şöyle bişey yaşadım onu da söyliyim belki yaşayan vardır. adetimden 5 6 gün önce göğüs ağrısı başlar ve iki gün kala biter bu ay hiç ağrı yok. Adetten bir gün önce migrenim tutar oda yok yani yarın olmicam sanırım. Offf
edanurciftci Nklciliss1 çok merak ettim suan insalalh hayırlı haberler alırsın bizi de sevindirirsin canım
papatya981 Nklciliss1 benimde göğüslerim çok ağrırdi o ay hiç agrimadi ama heran adet olacakmisim gibi hissettim 30 dj da bir tuvalete gidip bakıyordum kasiklarim öyle ağrıyor ki oldum olacam gibiydi
Nklciliss1 edanurciftci inşallah amin canım. Yumurtlamadan 14 gün sonra adet olunması gerek ve bugün 13. Gün oldu her yerde 14 gün sonra adet olunur yazıyor.
Nklciliss1 Sarikan93 yarın sabah kalktığımda da bişey olmazsa cesaretimi toplayıp yaparım buraya da yazarım. Dua edin lütfen bana 😢
Nklciliss1 Sarikan93 Bfduam Senamasal papatya981 kızlar bugün 3 gün gecikti yumurtlamanın 14. Günü erken gebelik testi yaptım ama negatif
Sarikan93 Nklciliss1 ay canım benim Rabbim gönlüne göre versin inşallah müjdeli haber verirsin yarın sabah burdan bize 🤲🏻🌸❤️