Yaaa çok sevindim ne güzel sağlıkla almışsınız evladınızı kucağınıza 🥰 sizi kendi postumdan hatırlıyorum yarım rahimliyim erken doğum riskim var diye. Maşallah haftanız da çok güzel inşallah ben de o haftaları görebilirim şuan 26+3 oldum. Çok korkuyorum erken doğumdan. Sağlıkla büyütün bebişinizi, size de geçmişler olsun inşallah❤️