Medid06 ben yarın doktora gidicem nstye giricem daha önce girmedim ilk olucak, doğum sezaryen değilse eğer son haftalarda çatı muaynesi ile anlaşılıyor diye biliyorum kemik yapısına bakılıyor çünkü normal doğuma elverişli mi falan diye bende yarın bi sorarım doktoruma ama biraz erken bence doğum konusu 37de falan açılır heralde