Kızlar çok az kaldıı heycanlı ve stresli dönemler yaklaştı hatta yaklaşmayı bırakın direk o dönem 😂 biz 34+2 olduk 40 günümüz kalmış tabi zamanında doğarsa, hastane çantamız hazır odasıda bu hafta geliyor. Odası temizlenecek kıyafetler yerleşecek başka da bir işimiz kalmıyor çok şükür 🙏 Sizler neler yaptınız bebişlerin odası hazır mı hastane çantalarınız hazır mı? Heyecan var mı heyecannn? 😂