Aycadindas canım benim sağlıcakla al bebeğini kucağına. Epidural bir doğum şekli değil. Ağrı kesici iğne. Anladığım kadarıyla epidural ile sezeryan olacaksın. İlk yazdığın postta anlam karmaşası olmuş o yüzden anlayamadım. Ben epiduralli normal doğum yaptım ama sezeryan olayını bilmiyorum. Rabbim kolaylık versin inşallah sağlıcakla alın kucağınıza bebişinizi 🌹