Bende epidural olmuştum ,ama sezeryan oldu ,belden uyuşturucu,hiç bisy hissetmiyosun belden aşağı , korkumdan dolayı sezeryan oldum epidural istedim doktorum onayladı, pişman olmadım hiç 10 günde toparladım .. simdi ikinci bebeğimi dünyaya getrcm inşallah ssvd istyrum normal doğumu yaşamak için sadeece ama çokta korkuyorum her doktor desteklemio cunkii