demirmommm Pelin-1 az kalmış ikizlere kavuşmaya ☺️bir tane taşımak bile zor iki tane hiç düşünemiyorum ☺️
Pelin-1 demirmommm rabbime sukurler olsun dayanilmicak hicbir sikintim yok inşallahta boyle gider 🥰🥰 evet az kaldi çok heyecanliyim dusununce icim icime sigmiyor 😍
annesi_ demirmommm Belkide canım ben evde olduğum için kendimi çok dinliyorum vakitte geçmiyo sen ne güzel çalışıyosun
demirmommm annesi_ benim de işi bırakmam lazım da işte evde sıkılırım diye bırakamıyorum bebiş biraz küçük ilerliyor benim
demirmommm Tospiikkk İnşallah vaktini bekler ne kadar dursa o kadar iyi 🙏🏻 su içmeyle bi alakası var mı amniyon sıvısının
Hilald45 demirmommm kullandım ama doktorum iç karnın yok dedi ve genetiğin buna müsaitse ne kullanırsan kullan çatlarsın dedi 😏
demirmommm Hilald45 Acaba ben çatlayacak mıyım o zaman zamanla görcez☺️Doğumdan sonra halledersiniz çatlakları
ogluileannesi demirmommm sorma sorma biraz hareket etmesin aklım takılıyor hareket edince rahatlıyorum 😥
Tospiikkk demirmommm demirmommm doktor pek alakası yok diyor ama ne zaman çok su içip armut yesem geçen haftaya göre bir tık daha iyi diyo. Bnde anlamadım valla😂
Hilald45 demirmommm vala canm seninde genetiğinde varsa çatlarsın ilk başlarda çok kötü hissediyorsun ama sonra diyorsun ki aman sağlıcakla kucağıma alayım da hiç önemli değil😍
Annesininbitanesi1 demirmommm 3 trimestere girdiğimden beri bebeğim sürekli bi sağa bi sola sertleşiyor korkuyorum bazen o kadar sertleşiyor ki çok yürüyünce falana kasıklarıma aşırı baskı yapıyor 😌
annesi_ Annesininbitanesi1 Benimde çok fazla sertleşiyo bu aralar yürüyünce kasıklarıma baskı yapıyo hiç yürüyemiyorum inşallah bi sıkıntı çıkmaz 3 gün kaldı doktora gitmeme
Hilal1907 Annesininbitanesi1 etkisi varmidir bilmiyorum ama oglumu erken dogurdum 33 haftalik son zamanlarimda bende de surekli oluyordu karnim yamulup kaliyodu bikac dakika. Doktoruna danisirsan iyi olur bence