Sibelgul Arkadaşlar kaçıncı ayda karnınız büyümeye başladı ben 52 kiloyken 6, hafta sa 56 olduğumu fark etim 🤦♀️
Durununannesi46 Sibelgul 15 haftalığım karnım bu hafta bi anda şişti baya belli oluyor🤷🏻♀️ Göbeğim felaket kaşınmaya başladı genişliyorum iyice. 56yla hamile kaldım şimdi 59-60ı vuruyorum tartıda aç karnına 🤷🏻♀️
dakpinar- Durununannesi46 sanki o haftalarda gaz cok oluyor , ben de öyle olmustu sonra indi sonra tekrar belırdi falan 🥰
Durununannesi46 dakpinar- bilemiyorum ben çok yedim haftasonu😀 2 günde karın şişmesi normal mi bu kadar bilemedim ki 🤷🏻♀️
Melike30 Ben de 5 bucuk haftalik öğrendim suan 11 haftalik 3 4 kilo fazla cikiyorum bence cok erken kilo aldim canım cok skldi bu duruma
inva Sibelgul ay ben 6 ayda anladım yazınızı 😊 5-6 aydan sonra daha hızlı büyüme başlıyor diye biliyorum
gldn065807 Sibelgul şişkinlik olabiliyor gaz olabiliyor ama benim kilom hiç değişmemişti yinede dengeli düzenli beslenerek daha kontrollü ilerle canının istediğini tabiki ye ama ölçülü ye bence bu benim görüşüm
Sibelgul gldn065807 öyle yapmam gerekli galiba canım yoksa aşırı kilo alıcak gibi duruyorum hiç hayatımda 55 üstüne çıkmamıştım 😒
Gull_94 Sibelgul bı ayda 7 kg almıstım 😂bunyede sagolsun yok yeter almıyım demıyo hıc hamıleyken aldıkca alıyo😂ortalama 30 kg kadar alıp doguruyorum ben 😂🤭
gldn065807 Sibelgul kendine stres te yapma bazı insanın vucudu çabuk alıyor minnoşun ve senin sağlığın yerinde olsun yeter düzgün beslenerek hallolur 😊😊