Nurcnnnnbb Canım ikili tarama tanı testi değildir arkadaşların dediği gibi ama yaptırmakta fayda var 12 ile 14 haftalar arası yapılır. Özelde bir haftada devlette ise 7-14 gün arasında çıkıyor.
Nurcnnnnbb Öncelikle ultrasonda ölçüm yapılır daha sonra kan verilir ve bilgisayar ortamında bu ultrason ve kan değerleri annenin yaşı baz alınarak bir % tahmin elde edilir. Ultrasona girmeden önce çikolata yemeyi unutmayın
Ddm-dlr Nurcnnnnbb Nurcnnnnbb çok teşekkür ederim canım ay evet inşalllah cinsiyetide belli olur :) çikolatamı yiyip giricem 🥰🌸🌸
Nurcnnnnbb Ben 12+2 de özeldeki doktoruma sordum erkeğe benzetti 15 haftalıkta ise kız old söyledi ve kızımız olacak şuan 19+1
Ddm-dlr Nurcnnnnbb yaa çok güzel sağlıkla kavuşun kızına inşalllah hadi bakalım benimki söylüyebilcek mi heyecanla bekliyorum 🥰🥰🥰
GSenayG Ddm-dlr inşallah güzel haberlerinizi okuruz, bende 37 yasındayım astım alerji geçirdim direk fetale geçtik cok da huzurluyum suan diğer testleri beklemekten kurtuldum, her ay ayrı bir heyecan gerginlik yaşamamıs olduk🤗
Seross10 Ddm-dlr 11+5te yaptırmıştım bende ultrasonla ölçüm yapıldı kan alındı 2 gün sonra çıktı benim ama doktor 1 hafta sonra gel dediği için 1 hafta sonrası sonuç göstermeye gittim