Ddm-dlr Merhaba arkadaşlar ilk hamileliğim 11+4 haftalığım haftaya pazartesi randevum var ikili tarama yapılacak dedi doktor birşey sormak istiyorum tecrübeli annelerimize bu ikili tarama sonucu hemen cıkıyor mu ultrasonda ozaman mı ölçüm yapılıyor birde 4 boyutlumu diyorlar ultrason kacınca haftada oluyor ? Özel hastaneye gidiyorum sonuç bakımından daha erken mi çıkar ?
Edanur-gul Ddm-dlr tarama testlerinin hiç birini yaptırmadım gerek görmedim o yüzden bir fikrim yok ancak renkli ulturasonu ben 21. Haftamda yaptırdım sanırım oda 21.de 24 haftaya kadar olan zaman diliminde yapılıyor
Nimetttt Ddm-dlr bende yaptircam 11+6 oluyoruz doktorlar istediği icin yaptırıyorum 3lu taramayi yaptiricam hepsi kesin sonuç değil zaten ihtimal
Seross10 Ddm-dlr 11+5te yaptırmıştım bende ultrasonla ölçüm yapıldı kan alındı 2 gün sonra çıktı benim ama doktor 1 hafta sonra gel dediği için 1 hafta sonrası sonuç göstermeye gittim
Aslylmz 2 li test özelde 1 haftada cıkıyor devlet hastanelerinde daha uzun sürüyor diye biliyorum kontrolünde o zaten gereken ölçümleri yapar daha sonrada test sonucunu görüşürsünüz bende 17+3 teyim henüz renkli ultrasona geçiş yapmadım bidahaki gittiğimde öyle olcak sanırım 1 ay sonra ☺️
Ddm-dlr Aslylmz çok teşekkür ederim valla insan kaygılı oluyor korkuyor elimde değil ama heralde doktor o ölçümlerde az çok anlıyordur kan testide destekleyici oluyor tabi cocugum ne olursa basımla beraber allahımın emaneti ama bunun streside zormuş zaten bu aylık kontroller gelsin diye gün sayıyorum bebegimi göreyim diye cok zormuş hele sabırsız bir insansan sabırı ögretiyor Allah hepimize hayırlısını versin inşalllah
Cansuada24 Ddm-dlr yaptır canım testini zaten ikili yaptırdın mı digerlerini yaptırmaya gerek kalmıyor tek detaylıya girersin ben 12 haftamda yaptırdım aklımda bi soru kalmasın diye sonucuda benimde özel hastane 7 gün sürdü
Aslylmz Ddm-dlr bende aynıydım halada aynıyım canım ayda bir gidiyorum ama Aman geçmiyor napıyor iyimi bir sıkıntı olmus olmasın diyorum hep Allah hepsine sağlık versin hepimize sağlıkla kavusmayı nasip etsin insallah 🥰 testinde sorunsuz cıkar Allahın izniyle ☺️
Melike30 Bana yaptirma diyor cevremde doguran herkes ama cok kararszm bi hafta sonra ikili test zamanim geliyo
blueberyy00 Melike30 Ben yaptırmam diyordum ama kontrolde doktor ultrasonda ölçümleri yaptı kanda ver bakalım dedi öylece gelişti kanda verdim 1 haftaya çıktı şükür herşey normaldi içimiz rahatladi
Ddm-dlr Melike30 yaptırmanın zararı ne olabilirmi bebeğe bir zararı yok aksi bir durumda piskolojik olarak zor bir süreç tabi yaşatmasın kimseye rabbim ama yaptırmakta fayda var diye düşünüyorum doktorunu dinle bence herkes herseyi konusuyor zaten yada içinden nasıl geliyorsa öyle yap önemli olan senin ne nasıl istedigin için nasıl rahat edicekse 🙏
Ddm-dlr Nimetttt aynen öyle hiç bir zaman zaten o testlerde %100 diye bir sonuç yokmuş hersey rabbimden rabbim hayırlı sağlıklı evlatlar nasip etsin hepimize
Elisa01 Bende yaptırdım bir ay önce ense kalınlığına ve burun kemiğine bakıyor daha sonra sizden kan alıyor sonuç benim iki güne çıktı bence yaptırın zaten temiz çıkarsa diğerlerine gerek kalmıyor sağlıkla gelsin bebişler 💕
Ddm-dlr Aslylmz amin canım inşallah tüm bekleyen herkese güzel sonuçlar nasip etsin ve günler su gibi geçip saglıkla yavrularımıza kavuşalım 🌸🙏
blueberyy00 Ddm-dlr Amin amin amin rabbim kimseyi korktuğuna ugratmasin evladiyla sınamasın bende içinde 🤲🏻🤲🏻🌼
GSenayG Ben ikili üçlü testlerle ugrasmadım 35 yaş üstü sigara kullandjysan falan derken testler bir sonrakini yapmaya yönelik sonuclanıcak o yüzden direk fetal dna yaptırdım bir sürü zaman kaybındna kurtuldum hemdw bir sürü testi yaptırıp sonuclarını beklemedim . fetal dna olmasada testleri yaptırın bence 🙋🏻♀️
Ddm-dlr GSenayG anladım çok teşekkür ederim bende 33 yasındayım ve kronik rahatsızlıklarım var bu yüzden yapılması daha uygun sanırım doktorumda öyle uygun gördü inşallah güzel sonuçlar alırım
GSenayG Ddm-dlr inşallah güzel haberlerinizi okuruz, bende 37 yasındayım astım alerji geçirdim direk fetale geçtik cok da huzurluyum suan diğer testleri beklemekten kurtuldum, her ay ayrı bir heyecan gerginlik yaşamamıs olduk🤗