MomHero2 feyzaa34 benim kızımın adı da Sare 3 yaşında ama doğduğu günden bu yana bir gün bile uykusuzluğunu huysuzluğunu çekmedim kendi kendine uyuyan bir çocuk oldu hep geceleri de emerken bir kere uyanırdı şimdiler de hiç uyanmıyor
MomHero2 feyzaa34 Allah yardımcın olsun kuzum🌸 2 yaş sendromu olabilir belki sizin. Değişik huylar çıkıyor her sene. yani çok şükür hiç çekmedim kızımdan çok soru sormak dışında🤫 ikinci doğumum haftaya olacak sakin bir yaşama alıştık inşallah bebeğimiz de ablası gibi olur diye dua ediyoruz.
hsqldnbebeqm Kızım olursa zeynep Sare düşünüyorum, 😄 Asel hafsa kızım 🥰 ahsen ismide çom zarif hoş duruyor.
hsqldnbebeqm rabiaozsoyy seslen bakalım bebeğine hangi isim diline tam oturucak söylemekten keyif alıcaksın 😄 en çok sen kullanıcaksın o ismi o yüzdrn içine sinmeli.