MomHero2 rabiaozsoyy ilk kızımın adı Ecem Sare. Hafsa ismini de çok beğeniyorum çevremde olmamış olsaydı 2. Kızımın adını Hafsa istiyordum Afra koyacağım nasip olursa
Selin12- Burcunuz beni yanlış anlamayın ama asel tanıdığı bir sürü çocuk var ve çok fenalar çocuklar gerçekten isimlerini taşıyorlar ben de koymak istiyordum teyzem kızına koyudu çok fena arkadaşım koydu o da çok fena onları görünce vaz geçtim
feyzaa34 rabiaozsoyy sare koyma sakın sakın koyma ayağımda var bitane sare 2 senedir uyumuyor durmuyor hep ağlıyor çıldırttı adeta beni şuan
MomHero2 feyzaa34 benim kızımın adı da Sare 3 yaşında ama doğduğu günden bu yana bir gün bile uykusuzluğunu huysuzluğunu çekmedim kendi kendine uyuyan bir çocuk oldu hep geceleri de emerken bir kere uyanırdı şimdiler de hiç uyanmıyor