Turna bi an önce tedaviye başla canım biz görev sebebiyle doğudaydık hiç ilgilenmedikler adam akıllı hastane bulamadık. Şuan istanbuldayım 30 haftamdayım ikidir akıntıdan sebep kan geldi biri de dündü doktor dedi çok çok çok yoğun bi akıntın var ilk defa bu kadar görüyorum filan dedi tedaviye başlaman lazım acil yoksa erken Doğuma sebeb olur dedi bide normal yapamazsin böyle dedi bebeğe geçer dedi bi an önce git bence enfeksiyona çevirmeden bitir