Denizz01 merhaba bende şu an kum dökmeye bağlı olarak gelişmiş enfeksiyon yaşıyorum maalesef kullanmak zorundayım ilaç ama 4-5 günü geçmeyecek,gebe olduğum için tekrarlayabileceğini düşünüyorum enfeksiyonumun,enfeksiyon bulgusu yokken bile kullanabilirim bunu demi ? Önlem amaçlı.