Hzlchn merhabalar ben yaptırdım ense kalınlığı ve burun kemiğine bakıyorlar ve kan. Alıyorlar.sonuç 3 günde çıktı Benimkinde. Down sendromu düşük risk çıktı doktorum riske girmeyelim bir test daha var önerim onuda Yapmanız dedi onuda yaptım çok şükür hiç bişey çıkmadı ikinci testin en önemlisi sonucun güzel olması ve cinsiyetinize öğreniyorsunuz işte böyle