mlkyll Kuzucukmoms estağfurullah evet sancı anında hep birlikte oluyorsunuz sadece doğum anında çıkarıyorlar aşağı inmelerini söylüyorlar bebek doğup işleriniz bitince geri çağırıyorsunuz geliyorlar
Naz124 Gebe okuluna internet üzerinden mi kayit yaptiriyoruz 28 haftaligim su an da yaptirsam olur mu
mlkyll Naz124 yok hastanede bilgilendirme kağıtları dağıtmışlardı orada yazan numaraya bilgilerinizi atıyorsunuz onlar geri dönüş yapıyor
balbocegim27 K1991 numara var oraya mesaj atıp katılmak istediğinizi söyleyin onlar sizi gruba alıyorlar ordan link yollayıp zoom üzerinden katılıyor sunuz
Mom54544 balbocegim27 Geldo benim sancılar 2 gündür baş doğum pozisyonuna dönmüş biraz daha ama doğum yon dedidun acilde Dr 😢 uyuyamıyorum yatamıyorum 2 gudnur çok karmaşık haldeyim ya
Naz124 balbocegim27 zoom uygulamasini nereden yüklüyoruz yarin ders görünüyor ama link falan atan olmadi gruptan dersten once mi atiyirlar acaba
Mom54544 balbocegim27 Az buçuk çıktı 60 lari gördü açılmaya bakmadı ya başından savdi resmen 2 gündür kötüyüm ama geceli gündüzlü dayanmaya çalışıyorum ne akıntı ne su var sadece sancı çok vuruyo gözüm korkuyo bundan dan yurekliligim gitti biraz 😢
balbocegim27 Mom54544 canım poliklinikten giriş yap sancıların çıkarsa açılma için muayene yaparlar bide hurma kaynat suyunu iç sanırım ben hurmadan fayda gördüm 2 cm var
Mom54544 balbocegim27 hurma yiyorum zaten bacı acilmam vardır ama bakmadı dün poliklinikler e sıra zor dogurmazsam pazartesi randevum vardı zaten şehir Hastanesi’ne Necati hocaya
balbocegim27 Mom54544 erkenden git benim de cuma günü gitmem lazım erken den gitcem sıra alcam yoksa randevu yok
Mom54544 balbocegim27 Gece isyan etcektim artık ya 😢 duygular çok karıştı içimde napicam bilmiyorum bu şekilde
balbocegim27 Mom54544 anlıyorum o kadar haklisin ki ben şuan kasık ağrısına bile dayanamiyorum senin de haftan ileri en iyisi poliklinikten girip açılmaya bakmalarını istemek sen kendin istersen mecbur bakarlar bide 40 hafta oldu
Mom54544 balbocegim27 Nişan geldi yarım saat 45 dkka kadar önce suyunu takip et dedi komşumun kardeşi k.dogum hemşiresi gazi de sancın cok olursa da git hemen suyu falan beklemeyip sızıntı da olabilir dedi