Naz124 21 gün önce orada doğum yapmış biri olarak yazayım ben gebe okuluna katıldım oraya yazdırdığım refakatçim de eğitimlere katıldı sancı çekerken hep yanımdaydı sadece doğum anında çıkarttılar dikişlerim bitince geri çağırttırdılar servise odaya çıkınca da hep yanımdaydı. Eşim servis odasına geçince geldi yanıma yarım saat kadar bebeği gördü izin kısıtlı onun dışında eğer yanınızda kalacak kimse yoksa eşin refakatçi olarak kalmasına izin veriyorlar diye biliyorum