@Tarifsizmutlulugum çok şükür küvezde kalmadı sadece birkaç saat oksijen desteği aldı, sütüm çok yeterli değildi aynı zamanda bebeğim memeyi de ağzında tutamıyordu mama da kullanmamız gerekti çünkü sarılık oldu ama çok şükür zamanla emmesi güçlendi bende de süt artınca sarılığı atlattık onun dışında 2830 doğdu ama 2500′e kadar kilosu düştü daha yeni doğum kilosuna ulaştık yavaş kilo alıyor ama organlarında vs bir sağlık sorunu yaşamadık yoğun bakıma da alınmadı çok şükür