Dem bebeğinizin ve sizin sağlığınız el verdiği sürece elbetteki en sağlıklısı normal doğum. Ama tabiki şartlar sezaryen doğumun daha sağlıklı olduğu şekilde evrilebiliyor. O birazda annenin ve bebeğin sağlığına ve bebeğin nasıl gelmek istediğine bağlı