Cmr00 Bsrahb kan baştan beri duzelemedi hep normalden biraz düşük en son gittigimdede b12 düşük çıktı onada ilac kullanıyorum güçsüz düşmek tedirgin ediyo beni
Cmr00 Ya ayrica benim doktorum ne covit aşısı ne şeker yüklemesi olmamı istemedi şeker için bebek gayet iyi gerek görmüyorum dedi normalmi sizce özele gidiyorum ilgilide bi doktor böyle olanınız varmi hic
Egeninannesi1 Cmr00 birinci derece yakınlarında şeker hastalığı olan varmı? Benim doktorumda covid aşısını önermedi ama şekeri gerekli gördü. Çok şükür ne kilo ne de bebeğin suyunda bir sıkıntı yoktu ama babam şeker hastası o yüzden gerekli gördü ki zaten şeker de çıktı 😓