Zeynepssss tcasl Ay ne güzel hayalimdeki hayatı yaşıyorsun 😂 bende 38de doğururum inşallah sağlıklı hayırlı bir şekilde 🙏
tcasl Zeynepssss o kadar çok dua ettim ki anlatamam 😆 niye doğurmuyorum diye söyleniyodum bir saat sonra kendimi hastanede buldum 😆
Zeynepssss Mrvweeeeee yok canım sanmıyorum genetik olarak zayıf bir bebekti ben çok zor bu kiloyu aldırdım o kadar almaz bence şu an iyi de beslenemiyorum maalesef
Mrvweeeeee Zeynepssss bnmkide oleydi hep 2 hafta geriden gdiyodu 3080 dogdu 39 haftqda seninki yine benmkinden iyi olur
Uraz_momy 37+3 bugün cuma günü kontrolde doktorumuz 3150 olduğunu söyledi umarım doğrudur çünkü duyduğum kadarıyla bazen ultrasondaki kilodan 500 grama kadar artı veya eksi oynaya biliyormuş
Zeynepssss Mrvweeeeee benim ablama doğana kadar 3600 dediler bebe 2700 doğdu o yüzden ben inanmıyorum bu cihazlara da
Busraya 36+4 de bugün kontrolümde 3040 dedi bir haftada sadece 80gr almış çok az geldi bana normal mi acaba
Zeynepssss Busraya şimdi bana da az geldi biraz biraz beslenmeni mi arttirsan acaba kilo yapacak şeyler tuketsen gerçi ben de bilmiyorm bir hafta da kaç kilo almış yarın yazarım inşallah sana