alyaninannesibtl ben daha doğurmadım ama acaba araya bi 5-6 yıl fılan mı katmak yoksa ara arda Mı yapmak daha ıyı çözemedım 😂 aslında sanki kardeşler için aradaki yaş farkı az olunca daha ıyı oluyor ama anne baba İçin daha yorucu oluyor dıye düşünüyorum 🥰 mesela ılk çocuk daha bısey anlamıyorken ıkıncıyı yapan genelde kıskançlık fılan cekmıyor çnkü daha dıgerı de bebek pek anlamıyo bişeyden