Hilalmira6 alyaninannesibtl Kizim 5 yaşında yeni hamileyim daha yeni cesaret edebildim benm kızım çok hareketli sessiz sakin bı yapısı yok iki çocuk üst üste baş edemeyecegimi düşündüm ikinci çocuk düşüncesi bence anneye ve çocuğa bağlı
Asli0611 alyaninannesibtl benim oğlum da 23 aylık bende kardeş istiyorum ama hayırlısı tam ateş parçası benimki bi kardeş olan da sıkılmasın 😂
Mimik Ilk gebeligim, ben de ikinci cocgumu hemen yapmak istiyorum… Annem de bizleri pespese buyuttu, yas farki olmamamsi bence de iyi… Ama tabii daha ilk bebengim bile dogmadi… Bekara kari bosamak kolay😆
Momyyy16 alyaninannesibtl canim benim aslında delilik değil şöyle solim ablam yalnsikla ust uste doğrudu inan olan büyük bebege oluyor ilgilenmiyorsun guzsl birsey ama yıpraniyorsun yani kesinlikle 3 4 yil gecmesini bekle derim sana ama yinede sen bilirisn canim 🤲🏻🙈
alyaninannesibtl Momyyy16 orası öyle tabi haklısın canım bide bana eşimden başka yardım edecek kimsem yok😂
07-02-2019 alyaninannesibtl ay walla 5 gun oldu dogum yapalı buyuk oglum 2bucuk yasında bugun artık sınırden agladım buyuk oglum dur durak bılmeyen bı cocuk annemle ben ewde olmm ragmen usluysa bısey dıyemm
alyaninannesibtl 07-02-2019 ayy korkmadım desem yalan olur ama gorumcemin ufak bebegi var sürekli gelip giderler bize kızım da aşırı seviyo mutlu oluyo ama kesinlikle ellemez yani
07-02-2019 alyaninannesibtl elleme yok bebege bısey yapmıo ama durmuo hep ılgı ıstıo sagı solu dagıtıo hee yere tırmanıo butun duzenını bozdu gece 11 de uyuyan cocuk 2 2 bucuk lara kadr uyumaz oldu zor bı surec yanı bızım ıcın ole..
Yagmur00 alyaninannesibtl dwgıl allah kısmet ederse bunu dogrup hamile kalmayı dusunuyorum canım suan ıyı olmasa ıleryen zamanda bence gayet mantıklı Olcak
alyaninannesibtl Yagmur00 bende öyle düşünüyorum bi kac sene zor olacak ama tam birini büyütüp rahatlayip ikinciyi doğurup başa dönmek istemiyorum
270419 alyaninannesibtl bende oğlum 14 aylıkken ani bi kararla ikinciyi yaptım şuan oğlum 18 aylık diğer bebeğim doğunca 2 yaşına girmiş olucak bence iki yaş ideal erkenden yapıp büyütmek ilerisi için büyük rahatlık bence çevremde çok var 4-5 yaş ara koyan tekrar aynı şeyleri yaşamak daha zor geliyor elimiz ayağımız tutuyorken yapmak iyi bence ☺️Sonra çocuk büyüyünce bir daha uykusuz geceler gazlar falan daha zor geliyor yaşımda küçük 25 beş sene sonra oh mis bende hala genç tabi 😊