B-33 Kızlar bugün yumurtlamamın 12. Günü adetime de 2 gün var erken gebelik testi yapsam çıkar mı acaba?
Umutduru B-33 canım benim de 3 gün var adetime dün normal testlerden aldım yaptim hayalet.çizgi tarzinda bisey cikti bilmiyorum var mi yok mu yarin kan vermeyi düşünüyorum
Hazal_violet B-33 erken gebelik testine gerek yok bence canım. Benim adet zamanım gelmeden test yaptım. Pozitif çıktı. Yanlış mı diye doktora başvurdum ve 10 günlük hamile olduğumu öğrendim. 10 günlük gebelik testte çıktı
B-33 elifeldeniz dün kan verdim bakalım yarın çıkacak sonuc onu bekliyorum şimdi test yapr da negatif görürsem üzülürüm 😞 lütfen dua edin pozitif çıksın kan testi
Hazal_violet B-33 inanılmaz başım dönüyordu. Hareketli biri olmama rağmen nefes nefese kalıyordum. Nöroloji bölümüne başvurdum ve gebe olduğumu öğrendim
Aysekrtl B-33 beta hcg 94 çıkmıştı çok yeni demişti doktorum perşembe vermiştim kanı pazartesi tekrar gel bakalım demişti o zamanda beta hcg 500leri geçmişti 4 haftalik olduğunu söylemişti o zaman 😊
Kayra_2362 B-33 benim de cumartesi günü erkenden stres yapmamak için bekliyorum yumurtlamanın 10. Gunu ama varsa çıkabilir