[silindi] bende 25+2 bu hafta kasılma başladı, bugün de doktora gittiğimde söyledim.. Çok fazla akıntı olduğunu ve enfeksiyon olduğunu, onlardan kaynaklandığını söyledi.. Magnezyum dışında progestan fitil bir de vajinal krem verdi geçer inşallah bakalım 🙄 sende de enfeksiyon var mı canım