zaydn herkes kim bilmiyorum ama risk yoksa doktorların bir çoğu 3.ay itibariyle yürüyüş, pilates, yoga ve hamilelilige uygun egzersiz yapılmasını doğru kilo alımı, oksijen alımı için öneriyor. Son aylarda ise normal doğum için özellikle kasların çalışması açısından öneriliyor. Bir riskiniz yoksa yarın sabah başlayın derim nacizane 😇 31+1 haftaligim yürüyüş, yoga karışık ilerliyorum bunlara rağmen kilosu önde giden bir bebisim var 😅 hiç yurumesem ne olurdu bilemiyorum.