Benim kuzen yaptırmıstı suan cocuk 3 yasında. Bu yaşına gelene kadar hastanelerde. Onu yaptırdıgına pişmanlar. Canan karatay ı dinlemişler. Şeker yuklemesının zararlı oldugunu soyluyormus o da. Benım merak ettıgım eskiden boyle seyler var mıydı bunlar sonradan mı cıktı benımde aklım almıyor gercekten napmamız gerektıgını