emrbalayse kizanasii zaten doğunca bir miktar normal olarak zayıflıyorlar ya. Kendi kilolarına sanırım 2 hafta gibi bir sürede geliyorlar. Yani 9 gün cok kısa değil mi 😬 0-3 aylık bebek 3 aya kadar giyebiliyorsa o zaman tmm derm ben
kizanasii emrbalayse yenidoğan ve 0-3 ay diye ayrı ayrı beden var benim bahsettiğim yenidoğan diye geçenler
Pambix Mucizem80 Bende ilk bebeğim yaz bebehiydi hep zibinla geçti diyebilirim bu bebeğim Ekim bebeği havalarda soğudu baya uzun takım aldım 11tane yenidoğan takımı var 😃 gerisi hep 3-6 6-9 aylık çünkü 3-6 ayliklara bir aylıktan sonra sigmaya başlıyorlar nerdeyse
Pambix Mucizem80 Tabi canim ilk aylsr cidden çok çabuk büyüyorlar.bazi şeyleri eksik kalsın lazım olunca alırım zaten dedim bende fazla almadım o yüzden..zaten ilk bebegimdende kaldı birkaç parça idare edicez
Mucizem80 Pambix benim ilk bebeğim ama şimdilik bu kadar aldım bı arkadaşım var iki çocuklu ona danıştım biraz o da yeter dedi hediye filan da gelir diye düşünüyorum aslında o yüzden de fazla almadım eşim durdurdu daha doğrusu 🤭
nanay 4 tane hastane cikisi 2 3 tane zibin aldim baska bisey almadim para biriktiriyorum duruma gore alicam ben internetten 2 gune geliyor buyuk almaya gerek gormedim
Mucizem80 nanay biz ilçede oturuyoruz canım merkeze 1 saat her zaman gidemiyoruz kış vakti bebekle zor olur diye ben biraz büyük aldım merkezi bibyer olsa haklısın kargo hemen geliyor ama burda 10 günü bulduğu da oluyor 🥴
emrbalayse kizanasii yenidoğanları ben de merak ediyordum hangi bedene karşılık geliyor diye. Bi yerde 0-3 ayla aynı olarak gördüm. Yenidoğan olarak hastane çıkışlarım var benim onun dışında almadım sanırım pek.
Mucizem80 kizanasii doğru aslında ne bileyim ben hemsireyim yenidoğan bebeklere işitme testi yapıyorum bugün bı tanesi geldi 2 aylık bebek biraz da irice bir bebek kendi kızıma aldığım kıyafetleri çocuğun üstünde denedim resmen gözümle olur mu olmaz mı diye 🤭😅😅
kizanasii Mucizem80 yok ya yenidoğan ölçüsü bir aylıkken anca. Birkaç tane yenidoğan alıp 0-3 alın genel. Çabuk kirleniyormuş gerçekten ama yetmediği yerde büyük de gelse 0-3 giydirilir bence
kizanasii emrbalayse ben de sadece 4 tane hastane çıkışı yenidoğan aldım sadece bebeğim dokuz günlük ama bu ilk gecemiz beraber, yoğun bakımdaydı. 3. takımı üstünde şu an🙈 cidden çabuk kirleniyormuş. Ama yetmediği yerde 0-3 aylıklar var onlara geçeriz artık.
Asyamira Mucizem80 hello baby marka olan tüm ürünler küçük bence 😂 kızım 2 aylık, 5 kilo şuan da 3-6 tulumlar bile küçük oluyor hele patikliyse çok kasıyor birer kere giydirdim hepsini 😂
Mucizem80 Asyamira valla yenidoğanları hep patikli ama 6 ay olarak aldıklarım normal bakalım biz ne kadar giydirebilecez 🤭
Civcivim000 Mucizem80 Bi tanıdığım e bebekte kalıplar küçük oradan alma lcw tam kalıp demişti ama ben henüz alışverişe başlamadım bilemiyorum
Mucizem80 Civcivim000 LCW de kalıpları büyük diyorlar 🤭 tam kalıp bile olmuş olsa LCW çok pahalı bana göre küçücük bir alt üst takım 100 lira nerdeyse
Civcivim000 Mucizem80 onu bilemiyorum dediğim gibi henüz alışverişe başlamadım 😀 kampanya kovalamak lazım sanırım🤭