Bende yeni bir kaç bişey aldım e bebekten 6 aylık ikili uzun kollu zıbın aldım iki gün sonra Civilden aldım arada çok fark bardı e bebeğin daha küçük sanırım kalıpları . Kafam allak bullak bende nasıl alışveriş yapıcam bilemedim kış bebeği çok zor sanırım. Ayrıca ben e bebek mağazasına gittim hiç bişey yok sanırım internetten almak en mantıklısı.ama civilde bir sürü kıyafet vardı