Kbra_fth1 Bende pkoluyum 4 senelik evliyim 15 günlük geçikmem göğüs ucu hassasiyeti mide bulantısı kusma bayılma hissi kasık ağrısı ve aşırı koku hassasiyeti vardı ama pkolu olduğum İçin normal geliyordu geçikmem kondurmadım mide bulantısı çoktu her yemek sonrası istifar ettiğim artık kilo vermeye başlayıp yemek içmekten kaçtığım İçin annem dayanamadı gittim acile ve 5 haftalık olduğunu keseyi gördüm 7+3 de bebeği ve kalp atışını gördük şükür 😇 o yüzden arkadaşını anlıyorum normalde de geçikmesi varsa testini yapsın pozitif negatif ne olursa olsun bi doktora gidip pkolu mu değil mi öğrensin tedirgin olmasın tedavisiz de hamile kalınıyor en büyük örnek benim 🤗🐣