Arkadaslar 29haftadan bildiriyorum yıkama ütüleme işini yaptım fakat ölüyorum bel ağrısından cok yoruldum gercekten. Daha sonra yaparım son haftalara doğru diyen varsa bence geçe bırakmayın derim gercekten cok yorucu. Suan bukadar yorulduysam Doğuma yakın bunları yapsaydım halim perisan olurdu sanırım 🤣🤣🤣😬