Kaderyas001 her doğum farklı canım benimde üçüncü 30 haftalık ikiz gebelik iki normal doğumum var hala nasıl belirtileri olur bilmiyorum ilkinde evde sancım oldu gittim doğurdum ikincide sancım filan yoktu doğuma dair belirti bile yoktu kontrole gittim 6cm açılma varmış yatışım yapıldı 1 saate doğurdum üçüncüde neler yaşıcıcam ben bile merak ediyorum